Projektowanie sklepów internetowych

Sklep internetowy

Już ponad 55% Polaków kupując towary lub usługi wybiera elektroniczne kanały sprzedaży
Dla osób prowadzących biznes oznacza to, że posiadanie własnego sklepu internetowego jest już obowiązkowe. Zaletą sklepu internetowego jest brak ograniczeń lokalizacyjnych oraz określonych godzin otwarcia.

Niższe koszty prowadzenia działalności
Prowadząc sklep internetowy redukujesz koszty, nie musisz płacić za lokal czy energię. Dodatkowo prowadzenie sklepu internetowego pozwala maksymalnie zredukować personel.

Wygodna i łatwa obsługa
Dostarczone przez nas oprogramowanie jest przyjazne dla użytkownika oraz sprzedawcy. W łatwy sposób można edytować ofertę, organizować promocje, dodawać banery czy nowe produkty. Dzięki licznym dodatkom istnieje możliwość częściowego zautomatyzowania np. wysyłki poprzez generowanie listów przewozowych, obsługi płatności online czy wysyłka produktów cyfrowych. Dzięki przejrzystemu interfejsowi nawet osoba nie znająca się na programowaniu może edytować treści podstron, banery, układ czy logo.

Rozpoznawalność marki
Oferta sklepu internetowego trafia do wielu odbiorców w całej sieci. Organizacja promocji jest łatwiejsza i trafia do większej ilości klientów, jeżeli działania te zostaną wsparte kampaniami AdWords lub SALESmanago bezpośrednio przełożą się na ilość sprzedanych towarów / usług.

Potrzebne funkcjonalności

Dostarczone przez nas oprogramowanie sklepu internetowego posiada szereg funkcjonalności umożliwiających np.:
 połączenie sklepu z oprogramowaniem zarządzającym stanami magazynowymi
 integrację bramki płatności online (Dotpay, PayU, Przelewy24, PayPal…)
 integrację z pocztą polską oraz firmami kurierskimi (DPD, UPS, K-EX, FedEx, Paczkomaty InPost, TNT…)
 integrację z Allegro (wystawianie ofert, synchronizacja stanów magazynowych)
 liczne integracje z narzędziami Google
 tworzenie produktów personalizowanych
 połączenie sklepu z hurtownią (synchronizacja produktów, cen, zdjęć, opisów, dostępnych ilości)
 integrację z portalami społecznościowymi (Facebook, Instagram)

Responsywność

Wszystkie projektowane przez nas strony internetowe są dostosowane do różnych rozdzielczości urządzeń mobilnych, a więc są responsywne. Pozwala to na komfortowe korzystanie z serwisu na telefonach, tabletach oraz komputerach czy laptopach korzystających z różnych rozdzielczości. Strona która wyświetla się prawidłowo na urządzeniu mobilnym jest mile widziana przez Google.

Podpięcie do strony narzędzi analitycznych

Do każdej wykonanej przez nas strony internetowej podpinamy narzędzia umożliwiające analizę tego, co się na niej dzieje, tj. Google Analytics. Dzięki temu będziesz mógł śledzić przykładowo ile osób odwiedziło Twoją stronę, skąd przyszli czy też określić przedział wiekowy odwiedzających. Takie dane analityczne są szczególnie istotne przy określaniu strategii rozwoju strony internetowej i doborze odpowiednich działań marketingowych.

Zarządzanie sklepem internetowym

Jeśli nie chcesz tracić czasu na aktualizację i dokonywanie zmian w sklepie internetowym, zrobimy to za Ciebie. Dzięki temu nie będziesz musiał wchodzić w szczegóły techniczne i poznawać zasad budowy sklepu.

Jak działamy?

Korzyści dla Ciebie

Krok 1: Potrzeby

W kroku pierwszym określasz swoje potrzeby dotyczące sklepu internetowego, przedstawiasz wymagania, jakie powinien spełniać.

Krok 2: Określenie funkcjonalności sklepu

W kroku pierwszym określasz swoje potrzeby dotyczące strony internetowej, przedstawiasz wymagania, jakie powinna spełniać.

Krok 3: Podpisanie umowy

Po określeniu funkcjonalności, jakie ma spełniać sklep internetowy, podpisujemy umowę.

Krok 4: Projekt graficzny sklepu

Po podpisaniu umowy ustalamy projekt graficzny sklepu internetowego. Określasz jakie są Twoje oczekiwania w zakresie kolorystyki, układu czy czcionki. Jeśli nie masz sprecyzowanych w tym zakresie oczekiwań, sami zaproponujemy Ci szatę graficzną Twojego sklepu.

Krok 5: Wykonanie sklepu

Kolejnym krokiem jest wykonanie sklepu zgodnie z ustalonymi potrzebami, funkcjonalnościami i projektem graficznym.

Krok 6: Testowanie sklepu

Po wykonaniu sklepu przechodzimy do fazy jego testowania. Sprawdzamy czy wszystko działa prawidłowo.

Krok 7: Gotowy sklep

Po pomyślnym przeprowadzeniu testów oddajemy w Twoje ręce gotowy, sprawnie funkcjonujący sklep internetowy skrojony na miarę Twoich potrzeb.

Zwiększasz przychody firmy

dzięki posiadaniu sklepu internetowego możesz sprzedawać swoje produkty do różnych, nawet najbardziej oddalonych lokalizacji i o każdej porze dnia i nocy.

Obniżasz koszty

sklep internetowy nie wymaga konkretnej lokalizacji z dogodnymi miejscami parkingowymi, których wynajęcie jest kosztowne.

Oszczędzasz czas

nie przewozisz produktów z hurtowni do magazynu, a potem do sklepu, lecz dzięki połączeniu ze stanami magazynowymi hurtowni, może ona od razu wysyłać towar do klienta.

Zyskujesz specjalistyczne wsparcie

nie musisz zatrudniać wykwalifikowanego pracownika, nasi specjaliści pomogą z konfiguracją poczty, domeny, sklepu i wielu innych problemach.

Wypełnij formularz

Nie czekaj dłużej, wypełnij formularz i uzyskaj szybką wycenę!

Zadaj szybkie pytanie

Jeśli przed wypełnieniem zapytania o ofertę masz jeszcze jakieś pytania do naszego zespołu – skorzystaj z tego formularza.

Formularz kontaktowy

Close Menu
×
×

Koszyk